Raf Hectors
Founder Glorious Partners
Opleiding en ervaring
Raf is een doorwinterde marketing- en communicatieprofessional met meer dan 25 jaar ervaring. Door zijn carrière heen bouwde hij brede commerciële en digitale ervaring op bij diverse bedrijven en agentschappen. Sinds 2014 levert hij strategisch advies en realiseert hij projecten voor KMO's en multinationals. In 2017 startte hij samen met Jeroen de Pooter, Glorious Partners, waarbij uitgebreid expertise werd opgebouwd in loyalty marketing, partnerships en online platformen.
Expertise
Raf’s expertise ligt in het overbruggen van de kloof tussen ambitie en technische uitvoering. Hij is de drijvende kracht achter de maatwerksoftware en zorgt dat die niet alleen qua flow, inhoud en concept klopt, maar ook direct aansluit bij de strategische en commerciële doelen van de klant. Hij staat tevens in voor het vibe coding van de prototypes. Zijn rol is cruciaal in de 'Almost unfair' waardepropositie door een combinatie van strategische consultancy en snelle implementatie.
Curriculum Vitae
Meer dan 25 jaar ervaring in marketing, communicatie en digitale consultancy
Platform- en netwerkbouwer
Strategisch adviseur voor scale-ups
Founder van het content agency Glorious Brands
Specialisaties
Digitale platformontwikkeling & content marketing
Strategische businessmodelcreatie & positionering
Vibe coding
Netwerker en partnership bouwer
Vastgoed, AI, technologie en automotive